4.01.2012

Bad things happen

Wiecie co jest złe? Samotność. Gdy człowiek jest sam zaczyna myśleć, a to nie nie zawsze dobre. Czasem lepiej nie myśleć. Tak trudno mieć pustkę w głowie. Dlatego przyjaciele są największym skarbem. To oni samotność zamieniają w towarzystwo, dobre towarzystwo. Zajmują Cię rzeczami, które pomogą Ci czasem się odciagnąć od twoich myśli.
A wiecie co jest najgorsze? Gdy twoje ciało waży więcej niż powinno. Wczoraj ważyłem się i wyskoczyła mi liczba 53. A dziś znowu 53 kg! Nielogiczne. Wiem, że dziś powinno być około 40 kg. Niemożliwe, żebym tak przytył przez jeden dzień. Aż 13 kg jak nie więcej. Czuję się taki ciężki. Wiem, że przez 10-15 minut straciłem dużo na wadze, a jednak nadal widzę 53! Może waga się popsuła? Chcę odzyskać dawne kilogramy. Nie chcę czuć się jakbym miał 40 kg! To dla mnie za mało. Nie ważne ile bym jadł nadal się będę czuł jak anorektyk. Albo raczej bulimik. Pochłaniam ile się da, a potem przez noc to wyrzucam z siebie. Potrzebuję czegoś, żeby się wypełnić. Jestem pusty.





Nevermind. I won't find someone like you, but I wish nothing but the best for you. Don't forget me, I beg. I heard that someone said "Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead". It hurts instead.

4 komentarze:

  1. Oh Mindy! Mam nadzieje, że jutro w stopniu wystarczającym zajmiemy Ci czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Adele<3
    jak chcesz wazyć więcej, mam parę kilogramów na oddanie :D
    `samotność jest mordercą`
    jakby coś to dzwoń albo pisz, żeby Ci nic głupiego do głowy nie przyszło :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Adele koło takiej ładnej piosenki ONA :(

    najciężej jest wypełnić właśnie tę pustkę.

    cieszę się, że wróciłeś do pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej hej hej, żeby następnym razem było optymistyczniej! Dobrze znów Cię tu widzieć, ale uszka do góry :)

    OdpowiedzUsuń