6.01.2011

Nie wiem o czym do mnie mówisz.

Miałem iść dziś z NessMarie na kawę. Wszytko byłoby fajnie, gdyby nie fakt, że pomyliłem godziny. W dodatku zapomniałem, że ona nie ma mojego nowego numeru, a sam nie mam jej. Ja to zawsze muszę coś popsuć... Napisałbym, że nie ważne ale to jest ważne, bo z mojego roztrzepania już wiele spraw sknociłem.
Jutro z okazji wolnego spotykam się z Jaśką. Okazja do pogaduch + przyniesie mi prezent !! Dziękuję Ci nawet nie wiesz jak się z tego cieszę ;*
Niedługo mam się spotkać z kimś kogo nie darzę sympatią. Nie którzy zmienili o tej osobie zdanie, a ja uparcie twierdzę, że nic się w tej osobie nie zmieniło! Nie można dać ranie się zagoić skoro odłamek nadal tkwi pod skórą. Ten odłamek trzeba wyjąć i wyrzucić jak najdalej. Ale dobrze, jeśli ktoś chce cierpieć z własnej głupoty, niech cierpi. Nie powstrzymam tego.

14 komentarzy:

  1. ludzi, którzy szkodzą, winno się sterylizować, zabijać lub ewentualnie wysyłać w kosmos.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kim mówisz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgaduj-zgadula, w której ręce złota kula...
    Szansa że zgadnę kim jesteś jest niska, bo nie mam oparcia, na podstawie którego mógłbym stwierdzić twoją tożsamość. Natomiast mogę przypuszczać kogo masz na myśli w zdaniu "o kim mówisz". Jeśli tylko napiszesz mi kim jesteś, ja ci z chęcią odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem osobą którą nie darzysz sympatią ...

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm w takim razie opuść tego bloga. xd
    a tak serio to skąd możesz o tym wiedzieć? przecierz nawet nie wiem kim jesteś. powiedz mi a cię wyprowadzę z błędu lub utwierdzę w prawdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jest to do Ciebie. jeżeli wywnioskowałaś to po "osobie której nie darzę sympatią" to fajnie, tylko że takich osób jest parę na tym świecie. Z resztą nie widzę prawie związku w tym co napisałem z tobą...
    z resztą za tak nie długo to my się nie zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie , więc chciałam się zapytać tak szczerze i bez nerwów ... Czy ta notka jest o mnie ? Powiedz szczerze,proszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jej, jak dobrze, że mnie lubisz :)

    OdpowiedzUsuń