27.12.2010

Queens

Rodzice mają mnie zamiar wysłać do szpitala, bo nic nie jem... Trudno coś zjeść jak się ma świadomość, że właśnie trawisz zwłoki...
Straciłem dziś szacunek (a raczej jego resztki) do jednej osoby z klasy...
ALE MAM DZIŚ SIĘ CIESZYĆ !!!
Jutro z Jaśminą na poszukiwanie ciuchów :) Środa - do Raffci, a w czwartek z Agatą, Justyną, Roksaną i Lesiem po bilet ^^
Postanowiłem pokazać na blogu moje królowe :D Tamten TOP moich zespołów nie aktualny... Jak szybko gusta się zmieniają...
Let's start:
Moja królowa numer jeden !!!
Anja Orthodox (Anna Kumala) - Closterkeller
Agnieszka Chylińska - ex-O.N.A.
Amy Lee - Evanescence
Angela Gossow - Arch Enemy
Ailyn (Pilar Gacia) - Sirenia
Cristina Scabbia - Lacuna Coil
Emilie Autumn
Sharon den Adel - Within Temptation
Simone Simons - Epica
Tarja Turunen - ex-Nightwish

To są moje królowe ^^ Nie zamieniłbym na żadne inne. Przynajmniej na razie :P
Właśnie sobie rozmawiam na poważnie i trochę mniej poważnie z Halą, z Asią i z Pasiukiem, których z miejsca pozdrawiam :) Paaa ;D

11 komentarzy:

  1. Z tą samą osobą co Ty! :D
    Tylko proszę bez imion i nazwisk...:D
    Życzyly my sobie, życzyly...

    OdpowiedzUsuń
  2. na miejscu specjalnym powinna być Twooja żona ;p z głosem jak stare, prujące się gacie dziadka xd
    jest Chylińska jest zabawa, tylko ta rockowa, a nie pop disco czy co to tam było.... -.-
    byle do środy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Emeryt jelpie facebook :D
    Widziałem ta akcję.

    OdpowiedzUsuń
  4. 3x tak! dziękujemy paniom, przechodzicie dalej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak! O to chodziło.
    Ty masz zapłon normalnie jak Gębi... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ,,Rąsia" to była w Hanie Fontanie.
    A tak na serio to o kogo kaman??

    OdpowiedzUsuń
  7. lubisz długowłose, hyhy. Ailin i Simone są nawet nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Raffcia
    nie chodzi mi o to czy są ładne czy też nie, chodzi mi o to w jakich zespołach śpiewają/śpiewały i jak cudowne mają głosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. John Lennon, George Harrison i Paul McCartney. :) Beatlesi.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... Chylińska to tylko rock ^ ale ja to ogólnie nie lubię kobiecych głosów.. a jak już to tylko niektóre :p

    OdpowiedzUsuń