25.12.2010

Christmas Time.

Nasza wigilia klasowa była cudowna. Wreszcie poczułem ducha świąt. Składałem szczere życzenia z głębi serca, a nie w stylu: zdrowia, szczęścia i pieniędzy, co mnie ogółem zadziwiło bo aż nigdy takich życzeń nie składałem. Ogółem czas magiczny.
Następnego dnia pojechałem do TM bo miałem się spotkać z Agatą. Okazało się, że będzie też Roksana. Potem się dowiedziałem, że będzie Lesiu a z nim Maniek. No to jesteśmy na wale koło toru i pijemy wino. Nagle ktoś do Mańka dzwoni i idziemy pod Biedro. Tam czekało trochę ludzi a potem wszyscy poszliśmy na przystań. Razem nas było ok. 13 osób, a miałem się spotkać z Agatą... Ale nie ma co narzekać. Fajnie było :) Poznałem nowych ludzi, wypiłem (za)dużo wina. Potem jak jechałem autobusem okazało się, że jedzie on tylko do Komorowa, więc dłuższą część drogi szedłem na pieszo przy przemokniętych na wylot butach...
Wigilia nie należała do udanych. Przyjechała do nas ciocia, kuzynka i wujek. Złożyliśmy sobie życzenia, zjedliśmy grzybową, pierogi, kawałek ciasta i pojechali.
W 1 dzień świąt pojechaliśmy na wieś do prababci. Zobaczyłem się z kuzynami z Łodzi. Było nawet fajnie... Do puki nie dowiedziałem się, że prababcia do farszu do pierogów doadała podgardle... Całą drogę do domu szlochałem. Mama jeszcze sobie z tego żarty robiła.... ;( Teraz siedzę w pokoju, jest mi nie dobrze i jeśli zwymiotuję to będę szczęśliwy.
Sylwester na salce u Adika. Będzie Roksana, Justyna, Agata, Lesio i to wiem na pewno. Resztę poznam na miejscu.

5 komentarzy:

  1. A świstak siedzi i zawija je w te sreberka.
    Mi się nasza wigilia klasowa nie podobała :(
    Ale miło wiedzieć, że jest ktoś, kto był tym dniem zauroczony i czerpał z niego garści szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, biedactwo xd ale przyznaj się, że dobre pierogi były :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raffaella. Tak były dobre. Z tego powodu właśnie ryczałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się NIE PODOBAŁO! :)
    Z resztą była osoba, z którą miałem dzień wcześniej konflikt na dość popularnym komunikatorze i na dodatek nie złożyłem sobię z TĄ OSOBĄ życzeń :P

    OdpowiedzUsuń