19.12.2010

Keep holding on...

Nie bez powodu ten blog nazywa się Narodem Wyobraźni. Uwielbiam wchodzić w świat imaginacji, bo to ja w nim ustalam zasady. Wiem, że po mimo że nawet w moim własnym świecie nie będzie cały czas kolorowo to i tak na końcu czeka mnie 'happy end'. Siostra - jedna z niewielu osób w rodzinie, która wie o mnie więcej, niż to jak się nazywam często mówi mi, że mam ogromną wyobraźnię. Skąd o tym wie? Po mimo tego, iż mam 16 lat i chodzę do liceum, a tym bardziej do II LO, gdzie oczywiście trzeba się zachowywać niczym 50-cio latek często wyobrażam sobie niestworzone historie i opowiadam je mojej siostrze. Szczególnie lubię sobie tak powyobrażać przed snem, kiedy do tego słucham pop-rockowych ballad. Jakoś szczególnie na mnie działają. Nie wiem czemu, ale zawsze wyobrażam sobie coś związanego ze światem fantasy. Kocham fantasy, nie ważne czy to film, serial, książka, czy jakaś historia lub opowiadanie przeczytane w internecie. Właśnie jestem w trakcie oglądania serialu Miecz Prawdy na youtube. Mam nadzieję, że dostanę książkę o tym samym tytule na święta. W trakcie ferii mam zamiar przeczytać część sagi Wiedźmina, a później zabieram się za Eragona.

Niestety muszę dziś pouczyć się fizyki... Mam dużo do nadrobienia. Nie mogę się doczekać, kiedy zamknę się w świece fantazji. Trzymajcie za mnię kciuki i trzymajcie się. No i oczywiście wesołych świąt wszystkim ;) Keep holding on..,

2 komentarze:

  1. taak, pomarzyć dobra rzecz ^^
    ja z fizyki mam średnią 1,92 i na razie zdaję xd
    3mam kciuki, damy radę :*
    aa dostałam 5 z histerii i 3 z gejografii, :"D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na lekcjach fizyki zasypiam. :D
    I standardowe pytanie przed lekcją chemii:
    " - Damy radę?
    - Damy. Musimy..."
    Ktoś kiedyś rzekł: Ekhem, ekhem... że filmy i książki obyczajowe są nudne, za to wszelkie fantasy czy s-f nie dość że są ciekawe, to jeszcze działają na wyobraźnię. Bo kto by chciał oglądać coś co ma na co dzień? Skoro mamy kreatywne umysł, to korzystajmy z tego. xD
    I Joyeux Noël dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń