3.09.2010

Nobody likes fucking Princess

Już wiem, że nie lubię matmy, chemii, i woku... Te przedmioty są spierdolone!! Znaczy Tylko 2 pierwsze, od woku mamy tylko facetkę nie-taką. Już wiem, że posługuje się ona psychologią - niestety nie wychodzi jej to za bardzo. Ciekawe, czy jakby jej namącić troszkę to by się zoriętowała. :] No nic, szkoda tylko, że prowadzi szkolne kółko teatralne... Ale czego się nie robi dla sztuki. Dziś ja, Martyna i Cegła u Lidki, jutro oni u mnie... o.O Chyba będę musiał ogarnąć ten burdel... Co do naszej nowej klasy, to ogółem jest całkiem, całkiem... Na razię z tych co lubię bardziej są Dominik, Grzegorz, Patrycja, Dominika, Olga, Ola i Iga. Nauczyciele... No comment. Tylko ksiądz z lekka kłamie coś zauważyłem (dziękuję Agnieszce, za pomoc w nauce wykrywania kłamstw i za polecenie serialu o mikroekspresji) ^^ No nic to... zdarza się i tak. Chyba zwolnie się z religii. ;/ And... I think I'm in love (?) Ogólnie pomyślałem nad sobą i doszedłem do wniosku, że jestem jedną z najpodlejszych osób, które znam, ale uwierzcie mi, że naprawdę staram się być dobrym człowiekiem. A na zakończenie, foch, że nikt nie skomentował najdłuższej notki którą pisałem. xD W formie przeprosin można oferować mi czekoladę z orzechami ^^ albo zwolnienie z wfu xDD A tak na poważnie to i tak wiem, że nitk oprócz może 3 osób tego nie czyta. Z resztą te osoby też nie za często xD Branoc !!

1 komentarz:

  1. moja od matmy też głupia x.x
    wok? my tego nie posiadamy xd
    ta Twoja długaśna notka, to ja ci mówiłam że ranking niezbyt opisany zajmuje więcej miejsca niż ten dłuższy tekst xp
    ja zawsze czytam Twoje notki, tylko odświeżam i przebieram nóżkami aż będą nowe, a też rzadko piszesz ;p
    nie tylko Ty jesteś podłyyy xp

    OdpowiedzUsuń