29.08.2011

...

Zawiodłem się ostatnio na stałości humoru. Czy sposób życia musi zmieniać się tak często? Czasem żałuję, że za bardzo się w coś wczuwam, bo kiedy zanurzam się tak w medytacji nad celem to nagle ktoś mnie wybudza. Troche boleśnie, ale rana jak rana - zagoi się.
Pokonałem smoka fizyki. Było bardzo ciężko i co prawda zrobiłem to szczęśliwym trafem, ale los/traf/przeznaczenie i tak się liczy. Z resztą nie długo potrwa mój triumf, bo teraz czas na długą walkę z bossem.
Chcę się uzależnić, bo sprawia mi to przyjemność. Trucizna ma być mym narkotykiem, a skutkiem słodka śmierć. Cudowny jad na serce spadł. W ranę się wdał, przyjemność mi dał. Jak dobrze, że mam jeszcze białe krwinki, które mnie chronią przed pozornym szczęściem.
Czekam na przesyłkę bardzo dla mnie ważną. Listonosz chyba omija mnie szerokim łukiem. Ucieka, kiedy go gonię i rozpływa się kiedy go wreszcie łapę.

12 komentarzy:

  1. Ty masz chyba problem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że mam. Wielu ludzi ma problemy.
    Cieszę się, że czytasz bloga :) Kimkolwiek jesteś.
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chce Cię kolego urazić czy coś, tylko zadziwia mnie Twoje spojrzenie na świat...

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni rozumiem. Z jednej strony dobrze, że nie myślisz tak jak ja, bo gdyby wszyscy myśleli tak samo na świecie byłoby jednolicie. Ale z drugiej strony szkoda, mielibyśmy wspólny temat. A w ogóle to znamy się? :)
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  5. tak znamy się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no a powiesz mi kim jesteś? ;p niekoniecznie tutaj. może być prywatnie xd
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znasz mnie za dobrze :) właściwie to tylko raz gadaliśmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba się domyślam w takim razie :)
    ale mniejsza o to. wpadaj częściej :)
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  9. jednak myślę że nie wiesz o kogo chodzi :p

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli dobrze myślę to masz na imię Piotr i raz poszliśmy na wagary, a jeśli nie to przepraszam i przyjmuję na siebie chłostę :)
    ~M

    OdpowiedzUsuń
  11. niee, nie Piotr xd a kto to?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piotr to osoba, z którą raz byłem na wagarach ;p w takim razie nie znam innej osoby z którą tylko raz rozmawiałem
    ~M

    OdpowiedzUsuń