2.07.2011

Regrets/Unforgiven

Nie do wiary, że osoba, którą wydawałoby się znasz od zawsze mogłaby się okazać zupełnie inna niż myślisz. Otóż bowiem osoba bardzo mi bliska okazała się obłudna! Cały dzień myślałem o tym co zrobiła i według mnie to było niewybaczalne. Niestety z drugiej strony nie mogę się na nią śmiertelnie obrazić, bo to niebyłaby najkorzystniejsza dla mnie przyszłość. Z tą osobą będę musiał się pogodzić, choć się nie pokłóciliśmy ale i tak będę miał na nią oko. Mógłbym tego co zrobiła nigdy nie wybaczyć i powinienem ale ta osoba jeszcze nie raz mi się przyda. Dla kogoś niewtajemniczonego zapewne wyjdę na dwulicowego, podłego i zakłamanego skurwiela. Tak, macie rację. Jestem taki, ale nie w tym przypadku. Ta osoba jest mi niezmiernie potrzebna. Mogę i będę jej obrabiać dupę kiedy tylko zechcę a i tak będziemy blisko. Ta osoba na pewno wie, że to o niej i na pewno ma to gdzieś!

http://www.youtube.com/watch?v=TUHFfR8hWcA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz