9.03.2011

Archive and list.

I have just readed my first notes.... Gosh! When I saw that I was like 'what a dumbass'. I don't know should I laugh or be embarassed.. OK whatever. Now I know how stupid I was. It's curoius how person can change itself... I think I am now more experianced, previously I was a kid but now.. I hope you know what I mean. My best note in my opinion is 'Dawniej, wczoraj, dziś'. It's so enigmatic and I'm proud of it. None of my friends could read this text and knew what I meant. NessMarie said that this is notable.

Właśnie przeczytałem swoje pierwsze notki... Boże! Kiedy to zobaczyłem nie wiedziałem czy śmiać się czy zapaść się pod ziemię.. OK nieważne. Teraz wiem jaki głupi byłem. To ciekawe jak osoba może się tak zmienić... Teraz uważam że jestem bardziej doświadczony, wcześniej byłem dzieciakiem, ale teraz... Sami wiecie. Wg. mnie najlepszą notką na blogu jest "Dawniej, wczoraj i dziś". To jest takie zagadkowe i jestem z tego dumny. Żaden z moich przyjaciół nie mógł się domyśleć o co w tym chodzi. NessMarie powiedziała że to jest godne uwagi (czy jakoś tak).

I want to whatch some movies and read books. I don't want to forget a title so I made a list.
Chcę przeczytać parę książek i obejrzeć jakieś filmy. Żeby nie zapomnieć tytułów zrobiłem listę:

Movies:
01. Legion
02. The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader
03. Letters to Juliet
04. The Lovely Bones
05. Their Eyes Were Watching God
06. Inception
07. Black Swan
08. The Merchant Of Venice
09. The Haunting in Connecticut
10. The Sea Inside

Books:
01. William Shakespeare - "Hamlet"
02. Stephen King - "Tommyknockers"
03. Stephen King - "Duma Key"
04. Dante Alighieri - "Divine Comedy"
05. Dan Brown - "The DaVinci Code"
06. Leila Aboulela - "Minaret"

So that's all. I hope that tomorrow we will watch next part of "King's speach". Fantastic film. Good night.
Your faithfully,
Mateusz :)

4 komentarze:

  1. obrazić się mam? A gdzie Hamlet?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już :D zamiast Hamleta wpisałem Mackbeth -.-' bo Makbeta to ja czytam z przymusu, a tu są tylko dla przyjemności xd

    OdpowiedzUsuń
  3. i widzisz :) to się nazywa kompromis :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zostać królem to faktycznie bardzo dobry film. Tak samo Incepcja. I Czarny łabędź z Portman - świetna kreacja, zero kiczu i pokazane, jaką harówką jest balet. Dobry wybór. Kolejna ekranizacja Narnii coraz bardziej przypomina komercję i szkoda, że nie wyreżyserowano całej serii na wzór takich starych filmów. :-P
    Za to Listy do Julii z pięknymi widokami Włoch.
    No to... miłego oglądania. xD

    OdpowiedzUsuń