25.08.2010

Został już tylko tydzień...

Ostatnio nie wiele się działo w moim życiu nowego, choć było ostatnio parę ciekawych momentów. Np. długi spacer z Patrycją do LDW. Wyżalanie się Kaśce ze swoich problemów. No i oczywiście wypad na miasto z Lidką i Martyną gdzie udało mi się złowić kilka fajnych rzeczy.
Te buty kupiłem w CCC, za przystępną cenę ^^
Więcej zdjęć niestety nie wstawię. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale było robione telefonem. Ech, jak ja bym chciał mieć cyfrówkę. Raffcia, jak ja Ci zazdroszczę. Kupiłem jeszcze zeszyty w czaszki w Kauflandzie. Mam nadzieję, że nauczyciele nie będą mieli nic przeciwko... I widziałem jeszcze kilka drobiazgów, które upoluję jeszcze przed rokiem szkolnym. Plany na dziś: wyjść gdzieś z Lidką, ew. z Martyną i pożyczyć od niej Back2Black (tzw. Emo Gazetka xD). Przyznaję się bez bicia, że ją czytam. Szczególnie, że w nowym numerze jest o jednym z moich ukochanych zespołów jakim jest Within Temptation. Chyba w następnej notce będzie ranking moich ulubionych zespołów...  Aktualnie na youtube leci Nightwish - Phantom of the Opera. Bye bye ;)

1 komentarz:

  1. Kaśce? mówiłam że jesteś za dobry.
    Buty ? szczerze? xd moja kuzynka miała podobne xp
    Ranking? to czekam xd

    OdpowiedzUsuń