13.08.2010

Tea party!

Zauważyłem dziś duże podobieństwo między dzisiejszym spotkaniem naszej nowej klasy, a dawnymi "herbatkami". Są goście, niby przy jednym stole, ale osoby z jednego końca, nie rozmawiają z tymi z drugiego. Ach i jeszcze oczywiście napój jest inny. Ja usiadłem przy nie właściwym końcu stołu. Akurat nieszczęsnym trafem herbatka była podawana przy tym drugim. Nie chodzi mi oczywiście tylko o to, że chciałem się napić, ale też o innych ludzi. Wydali mi się bardziej szczerzy i otwarci. No ale na drugi końcu stołu siedzieli również starsi ludzie, którzy byli tak zajęci rozmowąz moimi rówieśnikami, że postanowiłem nie przeszkadzać. Jedynym wyjątkiem była pewna dziewczyna (której imienia niestety nie pamiętam), która przeskakiwała z jednego końca na drugi i próbowała wszystkich razem połączyć. Niestety po mimo jej szczerych chęci (moich również) ten plan nie wypalił i wszyscy się porozchodziliśmy. Następnie oglądałem film "Nieproszeni goście" (The Uninvited), który u mnie ma 9/10. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam.
Na zakończenie może coś związanego z tytułem. Piosenka pochodzi z płyty Almost Alice, którą bardzo chcę mieć i chociarz nie słucham zbytnio tego gatunku muzyki, ale piosenka o dziwo mi się spodobała.

Tak więc, życzę i wam ciekawych "herbatek".

4 komentarze:

  1. chyba faktycznie już za późno było ;D
    wyszło że chyba jestem wolna do czwartku, bo z biwaku nici :< więc jak coś to otwarta na propozycje jestem :P o piątku pamiętam, a 18.08 jest spotkanie klasowe, idziesz? bo my z raffchanem wybieramy się pełną parą : )

    OdpowiedzUsuń
  2. A może po niedzieli, tj. po 22.08, macie ochotę spróbować pojechać do Piotrkowa do kina czy cuś?
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. nic nie mówiłam że masz nie iść :D we wtorek zgadamy się jeszcze co jak i gdzie :P
    do kina? spoko ;p coś się zrobiii ;d
    bo na dni TM to się raczej nie wybieram bo klapa jest totalna xd
    ejjj najlepiej wszyscho po 25 bo babcia ma emeryturkę ;d lumpy kino itp ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie, ale są ludzie i parapety...
    a wiesz że nawet nie zwróciłam uwagi? xd
    oglądałam film, z siostrami darłyśmy się na pół wsi, to może dlatego xp

    OdpowiedzUsuń