10.10.2011

Wish list:

What I want:
-You guyz, cos' you're my best friends in the world!
-Obvious some money. It's not important but it would be nice to be rich :D
-an Unicorn!! they're fucking awesome
-Night-time party on the beach with friends
-the Energy to live. Nowadays I haven't it so much
-X-treme sports like skydiving or something terrifying like that :)
-the Truth from the others and from myself
-The peace on the world.
-Occasion to shine on the stage
-Make someone most happier person in the world
-Everybody's happy
-Inner harmony
-No-one feels pain. like never again!
-My messy room is always tidy ;o
-Young look when I'm 40 years old. Like Jared Leto :D
-Be better person
-Enter my own psychologist office.
-Different place to live, this sucks :(

That's my own wish list. How about yours?

3 komentarze:

  1. mi by wystarczyło night-time party on the beach with friends ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też by mi się energia przydała. ostanio czuję się jak totalny zgon.
    jak Jared Leto? to ja chcę jak Angelina Jolie xD
    pierdol szkołę, hoduj jednorożce >D
    kasakasakasa, niby to nie wszystko, ale cięzko bez niej niestety. ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężkie pytania zadajesz :D Tak na chwilę obecną to najbardziej chciałabym mieć maturę z głowy, z jakimś przyzwoitym wynikiem... żeby na Wrocław starczyło. George'a Harrisona sprzed 40 lat u mnie w pokoju na jeden wieczór. Żeby babka od niemca poszła no chorobowy, do kwietnia tak najlepiej. Potrafić żyć bez snu. Nigdy nie musieć nikomu nic tłumaczyć, powiedzieć jedno zdanie i on/a ma wiedzieć o co mi chodziło. I żeby pewne aspekty życia nigdy, przenigdy się nie zmieniły.
    Tyle, uzewnętrzniłam się :D
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń