7.06.2011

Mix

Ostatnio przez na prawdę długi czas nie dawałem o sobie znać. Moje życie podzieliło się ewidentnie na dwie strony: dobrą i złą. Dobra strona, bo ostatnio zacząłem więcej czasu spędzać w gronie przyjaciół (np. ostatnie spotkanie z Ness było mi potrzebne). Poznałem paru nowych ludzi takich jak Krzysiek, Zbiciu, Monika, Skrobek itd. Ogółem miło i przyjemnie. Rozmyślam nad biwakiem z klasą i takie tam. Natomiast złe strony to takie, że np. nie zdaję. Tak, tak. Zagrożony jestem z 4 przedmiotów, ale jeśli się uda to komisa bym musiał pisać tylko z matmy. Moim planem jest ubłagać panią profesor o 2 na koniec roku i przepisać się do III LO. Jeśli się uda to mam uratowane wakacje i będę się częściej widział z Jaśką :)) Niestety rzadziej z wieloma osobami do których się przywiązałem w II... To jest ten minus. Staram się ratować sytuację jak tylko mogę ale wiem, że lepiej żebym się przepisał do III niż męczył się przez wakacje i resztę liceum tutaj. Fakt jestem leniwy i nie chce mi się pisać poprawki, ale III to też szkoła i to dobra. Nie wszyscy cieszą się z tego, że się przepisuję. Trudno. Prawie zawsze słucham opinii przyjaciół, ale tym razem to dotyczy tylko mnie bo to ja nie zdaję. Ten jeden raz będę pieprzonym egoistą. Nie jestem idolem, żeby wyszyscy mnie kochali tu gdzie jestem więc nic się nie stanie jeżeli zmienię miejsce pracy. Jeśli się tylko uda mi przepisać na drugi rok to będę zajebiście szczęśliwy i na biwaku klasowym napruję się jak nigdy. Choć nie wiem czy bym miał z kim. Niby prawie każdy pije, ale przy nich czuję się jak alkoholik. Chciałbym tam ze sobą wziąć Agatę i Roksanę. Wtedy byłby piwak ! Napiszę kolejną notkę po dniach TM. Będzie TSA i będzie mega !! Zostaję do końca na ich koncercie i żaden deszcz, żadna wichura ani burza z piorunami nie popsują mi tego wydarzenia. Pozdrawiam was ciepło i serdecznie. Trzymajcie się ! :D

1 komentarz:

  1. Jak możesz mi to w ogóle robić? Jesteś jedynym chłopakiem z którym się przyzwoicie dogaduję, a ty odwalasz coś takiego. mam nadzieję, że dasz radę uniknąć zagrożeń ew. napisać komis i jednak zostać w II lo...

    OdpowiedzUsuń