11.06.2011

51

Także tego... Ostatnio jest u mnie jak na rollercos... eeee... na kolejce górskiej. Raz na górze, raz na dole. Ale to się zmieni wraz z przepisaniem się do nowej szkoły. Ja już to wiem.
Dziś były dni TM. A jeszcze tak nie dawno pisałem o poprzednich . Było nawet fajnie na koncercie Feekcji. Trochę dla mnie za wolno grają, ale tak to spoko. Nie było aż tak miło jak przewidywałem, ale ogółem całkiem ciekawie. Szkoda mi było Agaty i Justyny... No i jeszcze Krzyśka, ale na ten temat się nie wypowiem, bo dokładnie jedna, jedyna osoba powstrzymuje mnie przed wybuchem. Natomiast bardzo mnie zdziwiło czyjeś zachowanie, które też przemilczę. Poznałem paru nowych ludzi i mam nadzieję, że jutro też będą. W końcu będzie TSA!! Po jutrzejszym koncercie będzie +10 do znajomych na facebook'u. Szkoda tylko, że w poniedziałek do szkoły, bo tak to zostałbym na pewno do końca dni Tomaszowa jak nie dłużej.

PS. Nie wiem czemu tak jest ale nie mogę dodawać komentarzy, bo nie potrafię się zalogować na konto google... Loguję się, piszę komentarz, wysyłam, ale każe mi się zalogować... Nie rozumiem tego. No nic.

1 komentarz: