26.11.2010

Teatralia :)

Dzisiejszy dzień był rewelacyjny, czego nie mogę powiedzieć o poprzednich. Zaczęło się od ślubowania. Niby nic, ale spotkałem dawnego kolegę. Zajął bodajże 1 miejsce w konkursie "O literacki laur arbuza" w kategorii Proza, czego mu serdecznie gratuluję. Następnie część Trzciny (nasze szkolne koło teatralne) miało się pojawić we Włókniarzu. Karolinę, Katarzynę, Paulinę, Halę i Rafała podwiozła pani Góra, a ja musiałem iść na pieszo, ale takiego speeda załapałem, że jak otwierałem drzwi do Włókniarza to widziałem jak auto p. profesor jedzie na parking. Na miejscu musieliśmy przedstawić wcześniej przygotowane etiudy. Najbardziej na kolana powaliła mnie rola Karoliny. Po naszych krótkich występach przyszedł czas na wyniki teatraliów. Niestety w kategorii szkoły ponadgimnazjalne otrzymaliśmy wyróżnienie, bo naszą jedyną konkurencją była Katarzyna ze swoim monodramem. Z tego powododu nie przyznano w tej kategorii nagród, bo nie ma praktycznie komu.
A teraz bardziej o tym co się wydarzyło ostatnio. Zauważyłem, podobnie jak reszta osób czytających tego bloga, że mam o jednego więcej obserwatora ^^ Jakże się z tego powodu nie zmiernie cieszę. Tylko żebym jeszcze wiedział kto to. I jeszcze bardziej ciekawe, skąd ma adres mojego bloga... hmmm pomyślmy... No nic, mniejsza. Znam wielu innych ludzi z którymi się badzo dobrze bawię: Jaśka, Raffcia, Agata, Lidka, Roksana, Justyna, Pasiuk, Martyna, Cegła i Trzcina, czyli: Zocha, Karolina, Katarzyna, Dominik, Hala, Rafał, Paulina, Ewelina, Michał, Karolina. Ci ludzie są nieziemscy :)
The End :)

4 komentarze:

  1. nie jestem w żaden sposób nieziemska :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mwahah, jestem wymieniona jako pierwsza, dziękówkaa :** *dumny* :D
    wyróżnienie też dobra rzecz, gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Wred. Szczerze? nie mam zielonego pojęcia kim jesteś, ale jesli zostałaś tu wymieniona to znaczy że dla mnie jesteś na swój sposób nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak to? nie wiesz kim jestem? 2x jestem tu wymieniona głuptasie! :D

    H***, zgadłeś?

    się zareklamuję xD what-the-kwuck.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń